Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Marketing"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Marketing"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Κώτογλου, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και ...
  • Τσαντήλα, Αθανασία; Χουτέα, Ευανθία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Στην παρούσα εργασία θα γίνει αρχικά μία βιβλιογραφική ανασκόπηση που θα περιέχει τα χαρακτηριστικά των logistics. Πιο αναλυτικά, θα παρουσιαστεί ένας ορισμός για τα logistics όπως θα ακολουθήσει και η ιστορική αναδρομή ...
  • Ασλανίδου, Σουλτάνα; Σαριμπανίδου, Ευγενία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρουσία της διαφήμισης έχει επηρεάσει τον πυρήνα της οικονομίας και των επιχειρήσεων διαμορφώνοντας ταυτόχρονα καταναλωτικά πρότυπα. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια αυξήθηκε η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social ...
  • Ασλανίδου, Μελίνα; Σανοζίδου, Ευτυχία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Στον τομέα των επιχειρήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...
  • Μούτσου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-11)
    Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να μελετήσουμε την εφαρμογή του μάρκετινγκ στο οινοποιείο VAENI Νάουσας και συγκεκριμένα σε ποιο βαθμό και με ποιόν τρόπο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την φιλοσοφία, τις αρχές και την λειτουργία ...
  • Σερέτη, Ελευθερία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Το marketing αποτελεί στην σημερινή εποχή μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες μια επιχείρησης. Αποτελεί κυρίως μια φιλοσοφία διοίκησης προσανατολισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη. Σκοπός της παρούσας ...
  • Λεμονής, Δημήτριος; Χριστόπουλος, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-12)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον όποιο οργανώνονται και εφαρμόζονται οι πρακτικές του μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο Ολύμπια. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε διπλή ...
  • Καλούδη, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ της ΙΚΕΑ μιας από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού γίνεται μέσα από αυτήν την εργασία. Για την έρευνα της εργασίας συλλέχθηκαν πηγές ...
  • Ψαλτόγλου, Όθων (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η φαρμακευτική εταιρία Pfizer Hellas και εξετάζεται ο λόγος που καθιστά ξεχωριστή την εταιρία στον ...
  • Σαββίδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Το μάρκετινγκ αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ...
  • Κασούρη, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-04)
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις βασικότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης που τη βοηθάει να εντοπίσει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών στους οποίους στοχεύει. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ...
  • Τοπαλίδου, Θεανώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία DMN SPORT. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Η μέθοδος που ...
  • Παπαδοπούλου, Μαίρη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρηση Πρίσμα Α.Ε. καθώς και των εργαλείων μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης ...
  • Παπαδοπούλου, Βαλεντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ ...
  • Χαραλάμπους, Αντώνιος; Μπιζμπέλης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-10)
    Σκοπός της εργασίας είναι να καταγραφεί και να μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Κάντζας Α.Ε. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μελέτης ...
  • Αποστολοπούλου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον όποιο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία ΚΡΙ-ΚΡΙ. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης. Αντλήθηκαν στοιχεία ...
  • Δούμτση, Θωμαΐς (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Στη παρούσα εργασία περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο πέντε αστέρων ¨Kassandra Palace Hotel & Spa¨ χρησιμοποιεί τα εργαλεία του μάρκετινγκ. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης (case study) ...
  • Μανδουραράκη, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο να παρουσιάσει το μείγμα marketing της εταιρίας Γ. Χρυσός-Λ. Σταματάκης Ε.Ε, που εδρεύει στο Νομό Λασιθίου και πιο συγκεκριμένα στο 3ο χλμ Ιεράπετρας-Γρα Λυγιας. Για την ...
  • Μπανασά, Κωνσταντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την έννοια του μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Porto Zante Villas and Spa που εδρεύει στην Ζάκυνθο. Η εργασία χωρίζεται ...
  • Καλδάκη, Ευθαλία; Τακίδου, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει την υπάρχουσα τουριστική ανάπτυξη του Νομού Κιλκίς, να δοθούν λύσεις και προτάσεις για τη σωστή αλλά και οργανωμένη συνέχισή της.