Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία DMN SPORT. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα είναι η μελέτη περίπτωσης. Αντλήθηκαν πρωτογενή στοιχεία μέσω ημιδομημένης συνέντευξης με υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας και δευτερογενή στοιχεία μέσω του εταιρικού ιστότοπου. Το κύριο συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η εταιρεία DMN SPORT αντιλαμβάνεται και χρησιμοποιεί τις εφαρμογές του μάρκετινγκ και είναι μία υγιής, ελληνική, οικογενειακή επιχείρηση παιδικών ενδυμάτων που έχει σταθεί επάξια στην σύγχρονη αγορά, παρ’ όλες τις οικονομικές αστάθειες της χώρας.