Περίληψη:
Στη παρούσα εργασία περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο το ξενοδοχείο πέντε αστέρων ¨Kassandra Palace Hotel & Spa¨ χρησιμοποιεί τα εργαλεία του μάρκετινγκ. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης (case study) με άντληση των δεδομένων από δευτερογενείς πηγές (κυρίως διαδικτυακές) αλλά και πρωτογενείς πηγές όπου χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της προσωπικής συνέντευξης .
Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό μέρος στο οποίο αναφέρεται η στρατηγική μάρκετινγκ, μέσα από τη πραγματοποίηση μιας μελέτης της βιβλιογραφίας του ξενοδοχειακού αλλά και του τουριστικού μάρκετινγκ. Αναλύονται οι διαδικασίες που ακολουθούνται με σκοπό την υλοποίηση των πωλήσεων και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται προκειμένου να πραγματοποιηθεί μια έρευνα μάρκετινγκ. Στο πρακτικό μέρος γίνεται μία παρουσίαση του ξενοδοχείου και του τρόπου που εφαρμόζει τα στοιχεία μάρκετινγκ του θεωρητικού μέρους.