Περίληψη:
Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να μελετήσουμε την εφαρμογή του μάρκετινγκ στο οινοποιείο VAENI Νάουσας και συγκεκριμένα σε ποιο βαθμό και με ποιόν τρόπο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την φιλοσοφία, τις αρχές και την λειτουργία του μάρκετινγκ. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης έρευνας είναι η μελέτη περίπτωσης, καθώς εστιάζει στην περίπτωση του συγκεκριμένου οινοποιείου και αντλήθηκαν δεδομένα με συνδυασμό πρωτογενών μέσω της συνέντευξης και δευτερογενών πηγών μέσω του διαδικτύου και διάφορων εντύπων για την εξεταζόμενη επιχείρηση. Η έρευνα έδειξε, πως το οινοποιείο VAENI ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τους στόχους που έχουν επίκεντρο την ικανοποίηση των πελατών τους και την ανταπόκριση στις ανάγκες τους, παρόλο που δεν διαθέτει τμήμα μάρκετινγκ.