Περίληψη:
Σκοπός της εργασίας είναι να καταγραφεί και να μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Κάντζας Α.Ε. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μελέτης περίπτωσης από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές δεδομένων. Η συλλογή πρωτογενών δεδομένων έγινε με προσωπική συνέντευξη από τον υπεύθυνο μάρκετινγκ κ. Νατσούδη, της εταιρείας Κάντζας Α.Ε., ενώ αντίστοιχα η συλλογή δευτερογενών δεδομένων έγινε από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρείας και από σχετικά δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό τύπο. Ο όμιλος Κάντζα είναι μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται κυρίως σε τοπικό επίπεδο και φαίνεται να έχει πλέον εδραιώσει την παρουσία της στον νομό Σερρών. Παρόλα αυτά η επιχείρηση εφαρμόζει σε ικανοποιητικό βαθμό στρατηγικές μάρκετινγκ, ώστε να μπορέσει κάποια στιγμή μελλοντικά να ανταγωνιστεί τις μεγάλες αλυσίδες λιανικού εμπορίου. Το γεγονός ότι η επιχείρηση έχει σε κάποιο βαθμό αξιοποιήσει τα σύγχρονα μέσα που προσφέρει το διαδίκτυο για την διαφήμιση και προώθηση της, είναι αρκετά ενθαρρυντικό και πιστεύουμε πως μπορεί να βοηθήσει τον όμιλο να ενισχύσει την παρουσία του σε νέες αγορές.