Abstract:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο να παρουσιάσει το μείγμα marketing της εταιρίας Γ. Χρυσός-Λ. Σταματάκης Ε.Ε, που εδρεύει στο Νομό Λασιθίου και πιο συγκεκριμένα στο 3ο χλμ Ιεράπετρας-Γρα Λυγιας.
Για την παρακάτω μελέτη χρησιμοποιήθηκε μέθοδος μελέτης περίπτωσης (Case Study).Η άντληση ερευνητικών δεδομένων έγινε από πρωτογενής και δευτερογενής πηγές καθώς επιλέχτηκε η εφαρμογή της ποιοτικής έρευνας (μέσο συνέντευξης, διαδικτύου και εντύπων της εταιρίας).
Η πτυχιακή εργασία αποτελείται από δυο μέρη, θεωρικό μέρος και το πρακτικό. Το πρώτο μέρος(θεωρητικό) το οποίο αποτελείται από 6 κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός του μάρκετινγκ και μείγμα marketing,τις δημόσιες σχέσεις, την προώθηση πωλήσεων, την διαφήμιση, την προσωπική πώληση και το άμεσο marketing. Το δεύτερο μέρος(πρακτικό) γίνεται η παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας και η ανάλυση των ευρημάτων. Η παράθεση συμπερασμάτων για τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η επιχείρηση χρησιμοποιεί σχεδόν όλες τις προωθητικές ενέργειες!