Περίληψη:
Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την έννοια του μάρκετινγκ το ξενοδοχείο Porto Zante Villas and Spa που εδρεύει στην Ζάκυνθο. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται το θεωρητικό κομμάτι και επιχειρεί να προσδιορίσει έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών, τον στρατηγικό σχεδιασμό, το μίγμα μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στο δεύτερο μέρος, το πρακτικό κομμάτι της εργασίας, παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας η οποία διεξήχθη με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (casestudy), αλλά και σε δευτερογενή στοιχεία, τα οποία αντλήθηκαν μέση από την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα αποτελέσματα της έρευνας που προκύπτουν από το θεωρητικό και πρακτικό κομμάτι της εργασίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας σε συνδυασμό με τα θεωρητικά στοιχεία, όπως αναφέρονται στην εργασία μας οδηγούν σε συμπεράσματα, ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα και χρήσιμα. Η έρευνα έδειξε ότι σε γενικές γραμμές το ξενοδοχείο Porto Zante εφαρμόζει επιτυχώς τις έννοιες του μάρκετινγκ καθώς είναι ένα ξενοδοχείο το οποίο προσπαθεί να προσαρμόζεται στις συνεχείς αλλαγές και στα νέα δεδομένα καθώς αντιλαμβάνεται τις ανάγκες της αγοράς. Επίσης χρησιμοποιεί εντατικά το διαδίκτυο ως ένα εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών αλλά και την διατήρηση μιας ισχυρή πελατειακής βάσης.