Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον όποιο οργανώνονται και εφαρμόζονται οι πρακτικές του μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο Ολύμπια. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε διπλή μεθοδολογία:
α) άντληση δεδομένων από δευτερογενής πηγές όπως τον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας, σχετικά δημοσιεύματα από τον τύπο κλπ.
β) συνέντευξη με την γενική διευθύντρια του ξενοδοχείου Ολύμπια και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κυρίας Έβελυν Χριστοπούλου.
Συμπερασματικά το ξενοδοχείο Ολύμπια μετά το επιτυχημένο rebranding που έκανε, φαίνεται να ακολουθεί ικανοποιητικά κάποιες πρακτικές του μάρκετινγκ οι οποίες όμως επιδέχονται βελτίωση, όπως παρουσιάζεται στην παρακάτω εργασία.