Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Παρακάτω, αναλύονται σχετικές έννοιες όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συγκεκριμένα τα δημοφιλή δίκτυα, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τα είδη του, και γενικότερα ορισμοί που έχουν σχέση με τον καταναλωτή και την συμπεριφορά του.
Στόχος λοιπόν της εργασίας αυτής, είναι να διαπιστώσουμε τις απόψεις που έχουν οι καταναλωτές για τα κοινωνικά δίκτυα, και τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε αυτά, καθώς επίσης κατά πόσο οι καταναλωτές που είναι χρήστες των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζονται από τις διαφημίσεις που παρακολουθούν, ώστε να τους πείσει για την αγορά προϊόντων. Οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι συχνότερες αγορές τους , είναι επίσης σκοπός διερεύνησης της εργασίας.
Στο τέλος, θα διατυπωθούν ορισμένα συμπεράσματα που θα βγουν, από την πρωτογενή και τη δευτερογενή έρευνα που διεξάγει. Δηλαδή στοιχεία που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε, και στοιχεία από υπάρχοντες έρευνες και στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία προέκυψαν από έρευνα σε καταναλωτές του Νομού Θεσσαλονίκης.
This thesis has as main objective to investigate the influence of social networks today, on human behavior as a consumer and whether the consumer welcomes the promotion of products and services over the internet. Below analyzed concepts such as social media, especially the popular networks, e-marketing and species, and general definitions relating to the consumer behavior.
The idea behind this work is to ascertain the views consumers on social networks, and ads that appear in them, as well as whether consumers are users of social networks are influenced by ads attending to convince them to buy products. Consumer preferences and their most common purchases are also labor investigation purpose.
In the end, they made some conclusions drawn from primary and secondary research conducted. Namely data obtained from the questionnaire that was distributed, and data from existing surveys and data. The primary cells derived from research into consumers of Thessaloniki.