Περίληψη:
Το marketing αποτελεί στην σημερινή εποχή μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες μια επιχείρησης. Αποτελεί κυρίως μια φιλοσοφία διοίκησης προσανατολισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing η εταιρεία Τεχνομάτ Α.Ε. η οποία δραστηριοποιείται σε ηλεκτρολογικό υλικό. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης (case study). Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενείς και δευτερογενείς πήγες. Πραγματοποιήθηκε συνέντευξη με τον υπεύθυνο marketing της εταιρείας. Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι η εταιρεία ακολουθεί σε μικρό βαθμό τις αρχές και την φιλοσοφία του marketing. Υπάρχουν ωστόσο σημεία τα οποία σύμφωνα με την θεωρία θα μπορούσαν να ενισχύσουν περισσότερο το marketing της εταιρείας.