Περίληψη:
Το μάρκετινγκ αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης (case study) και τα στοιχεία αντλήθηκαν από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Όσον αφορά τις πρωτογενείς πηγές πραγματοποιήθηκε συνέντευξη με τον ιδιοκτήτη και διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας. Τα δευτερογενή στοιχεία συλλέχθηκαν από έντυπο και διαδικτυακό υλικό. Το βασικό συμπέρασμα της εταιρείας Αδαμίδης ΑΕ είναι ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί επαρκώς το μάρκετινγκ και θεωρεί το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ πολύ σημαντικό για την εικόνα της εταιρείας. Τέλος αναγνωρίζεται ότι για την εταιρεία Αδαμίδης ΑΕ η εκπλήρωση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών αποτελούν το σημαντικότερο και βασικότερο στοιχείο.