Περίληψη:
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ της οποίας το αντικείμενο είναι ο επαγγελματικός εξοπλισμός εστίασης και η εμπορία ανταλλακτικών επαγγελματικών και οικιακών συσκευών. Η συγκεκριμένη εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) έγινε εκτενής αναφορά στη θεωρία του μάρκετινγκ και ιδιαίτερα στο βιομηχανικό μάρκετινγκ με πληροφορίες που αντλήθηκαν από την σχετική βιβλιογραφία. Ενώ το δεύτερο μέρος (πρακτικό), ολοκληρώθηκε με τη χρήση της μεθόδου της μελέτη περίπτωσης (case study) , η οποία έγινε με την χρήση των δεδομένων τόσο από την πρωτογενή έρευνα , όσο και από δευτερογενείς πηγές. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με την συνέντευξη του διευθυντή πωλήσεων και συμβούλου πωλήσεων και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν έντυπο και διαδικτυακό υλικό που σχετίζονται με την εταιρία. Σύμφωνα με την έρευνα , μπορούμε να συμπεράνουμε πως η στρατηγική μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ γενικά της εταιρίας ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις, τους στόχους και την πολιτική της, τα οποία έχουν πάντα σαν επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη και έχουν αποδειχθεί κερδοφόρα στην μέχρι τώρα πορεία του.