Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρηση Πρίσμα Α.Ε. καθώς και των εργαλείων μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης με συνδυασμό μεθόδων. Αρχικά πραγματοποιήθηκε άντληση δεδομένων από δευτερογενείς πηγές και στην συνέχεια από πρωτογενείς πηγές, δηλαδή συνέντευξη από την υπεύθυνη μάρκετινγκ της εταιρίας. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η επιχείρηση που μελετάμε κάνει χρήση σε μεγάλο βαθμό τις αρχές του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ. Επίσης διαπιστώνουμε πως η ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε. δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο κομμάτι της προώθησης και ειδικότερα στον τομέα των προσωπικών πωλήσεων καθώς βασικός της στόχος είναι η δημιουργία στενών και με διάρκεια δεσμών με το πελατολόγιο της. Πραγματοποιεί συνεχή έρευνα για ανανέωση των προϊόντων της και δημιουργία νέων, λαμβάνοντας υπόψη της όλες τις παραμέτρους του εσωτερικού και του εξωτερικού της περιβάλλοντος. Μελετάει σε κάθε επίπεδο την δημιουργία του προϊόντος, την τιμολόγηση του, του τρόπους που θα το διαθέσει στον αγοραστή καθώς και όλα τα μέσα προώθησής του στο καταναλωτικό κοινό.