Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Μούτσου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-11)
    Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να μελετήσουμε την εφαρμογή του μάρκετινγκ στο οινοποιείο VAENI Νάουσας και συγκεκριμένα σε ποιο βαθμό και με ποιόν τρόπο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την φιλοσοφία, τις αρχές και την λειτουργία ...
  • Σερέτη, Ελευθερία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Το marketing αποτελεί στην σημερινή εποχή μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες μια επιχείρησης. Αποτελεί κυρίως μια φιλοσοφία διοίκησης προσανατολισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη. Σκοπός της παρούσας ...
  • Ραπτόπουλος, Χριστόδουλος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Το μεταδιδόμενο ή αλλιώς ιογενές μάρκετινγκ, παρόλο που είναι απλό στην ιδέα κατά την εφαρμογή του είναι αρκετά πολύπλοκο. Η βάση του προέρχεται από την παλαιότερη μέθοδο διάδοσης πληροφοριών από ...
  • Μπερμπερίδης, Σάββας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-03)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσεγγίσει τους τρόπους αξιοποίησης του διαδικτύου ως εργαλείου της Διοίκησης και να διερευνήσει τη χρήση των Δικτυακών Τόπων ως εργαλείο Διοίκησης των σχολικών Μονάδων. Για τις ανάγκες ...
  • Κωνσταντινίδης, Κυριάκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια απόδοσης των κοινωνικών και οικονομικών καταστάσεων στην Ελλάδα και τον κόσμο γενικότερα, εξαιτίας μιας οποιασδήποτε φύσεως, κρίσης πλήττει την εκάστοτε χώρα. Αναλύει το φαινόμενο ...
  • Μπαλτάς, Παναγιώτης; Μπούθας, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    H παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την παρουσίαση των βασικών διαφορών μεταξύ του Ελληνικού Γενικού Λογιστικού Σχεδίου και των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων όπως αυτά θεσπίστηκαν με το νόμο 4308 του 2014. Ειδικότερα, στην αρχή ...
  • Γιαγκίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Η παρούσα εργασία μελετά το ηλεκτρονικό εμπόριο σε σχέση με την οικονομική κρίση στην Ελλάδα τόσο βιβλιογραφικά όσο και με έρευνα, η οποία έχει σκοπό να διερευνήσει τις στάσεις, τις συμπεριφορές και τις απόψεις των Ελλήνων ...
  • Πατραμάνης, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η Ελλάδα υπολείπεται των υπόλοιπων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης τόσο στη χρήση του Διαδικτύου όσο και στην υιοθέτηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η παρούσα πτυχιακή εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει το ηλεκτρονικό εμπόριο ...
  • Κουρτίδης, Ανδριανός; Φούφας, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, πέρα από το θεωρητική και τη βιβλιογραφική προσέγγιση, είναι η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ηλεκτρονικές αγορές. Επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα ...
  • Λεμονής, Δημήτριος; Χριστόπουλος, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-12)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον όποιο οργανώνονται και εφαρμόζονται οι πρακτικές του μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο Ολύμπια. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε διπλή ...
  • Τσιούλας, Πασχάλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο οργανώνεται και λειτουργεί το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας «Κτήμα Γεροβασιλείου». Μελετάται η φιλοσοφία, η στρατηγική και ο τρόπος με τον οποίο ...
  • Πιστόλα, Ελένη; Αγάκου, Αμαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση του ξενοδοχείου Astir Egnatia Alexandroupolis μέσα από τις στρατηγικές και το μίγμα μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η προσωπική συνέντευξη του ...
  • Καλούδη, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση του μάρκετινγκ της ΙΚΕΑ μιας από τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού γίνεται μέσα από αυτήν την εργασία. Για την έρευνα της εργασίας συλλέχθηκαν πηγές ...
  • Ψαλτόγλου, Όθων (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η φαρμακευτική εταιρία Pfizer Hellas και εξετάζεται ο λόγος που καθιστά ξεχωριστή την εταιρία στον ...
  • Σαββίδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Το μάρκετινγκ αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί το μάρκετινγκ η εταιρεία Αδαμίδης ...
  • Κασούρη, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-04)
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις βασικότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης που τη βοηθάει να εντοπίσει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών στους οποίους στοχεύει. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ...
  • Τοπαλίδου, Θεανώ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η εταιρεία DMN SPORT. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Η μέθοδος που ...
  • Παπαδοπούλου, Μαίρη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των ενεργειών μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η επιχείρηση Πρίσμα Α.Ε. καθώς και των εργαλείων μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης ...
  • Χαντζαρίδου, Βασιλική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
  • Παπαδοπούλου, Βαλεντίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην εφαρμογή του μάρκετινγκ σε μια εταιρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή και παρουσίαση της στρατηγικής και των τακτικών του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρία Μαλλιάρης ΑΕΒΕ ...