Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο οργανώνεται και λειτουργεί το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας «Κτήμα Γεροβασιλείου». Μελετάται η φιλοσοφία, η στρατηγική και ο τρόπος με τον οποίο υλοποιείται το μάρκετινγκ της εταιρίας. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή των στοιχείων είναι διπλή: α) από δευτερογενή πηγές (διαδίκτυο, υλικό από περιοδικά του κλάδου κ.α) β) Μέσω προσωπικής συνέντευξης με υπεύθυνο της εταιρίας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Το ερευνητικό μέρος της μελέτης επιδιώκει να συμβάλει στην ανάδειξη της σημαντικότητας του μείγματος μάρκετινγκ, της στρατηγικής και του μάρκετινγκ γενικότερα στην εταιρία «Κτήμα Γεροβασιλείου» βασισμένη σε πρωτογενή δεδομένα. Συνεπώς προκύπτουν ασφαλή και αξιόλογα στοιχειά και συμπεράσματα τα οποία παραθέτονται στο ερευνητικό κομμάτι της μελέτης. Η επιχείρηση ακολουθεί τη φιλοσοφία και τις τεχνικές του μάρκετινγκ ωστόσο σε ορισμένα σημεία υπάρχουν περιθώρια καλύτερης εφαρμογής τους.