Περίληψη:
Η Ελλάδα υπολείπεται των υπόλοιπων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης τόσο στη χρήση του Διαδικτύου όσο και στην υιοθέτηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η παρούσα πτυχιακή εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και τις στάσεις και απόψεις των καταναλωτών. Για τις ανάγκες της έρευνας δημιουργήθηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο και διανεμήθηκε σε δείγμα ευχέρειας 100 ατόμων. Τα αποτελέσματα έδειξαν την θετική στάση των καταναλωτών απέναντι στις Ελληνικές ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, κυρίως για την αξιοπιστία, το ενδιαφέρον και την καλή φήμη. Καταγράφεται ικανοποίηση των καταναλωτών από την μέχρι τώρα εμπειρία τους. Και δηλώνουν ότι στο μέλλον θα κάνουν κάποια αγορά από Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.