Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Τμήμα "Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Καραντουλαμά, Μαρία; Κοσμίδης, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα πρέπει να θεωρηθεί ως καθοδήγηση για τις επιχειρήσεις ξηρών καρπών για να αναπτύξουν ένα σχέδιο ασφάλειας τροφίμων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ενημερώσει για τα προβλήματα και τα ...
  • Μπουλούκη, Χριστίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, σημαντικό στοιχείο στην επικοινωνία, την εξέλιξη των πολιτισμών, την εμπορική επικοινωνία και πολιτιστική επιρροή μεταξύ των λαών, είχε η ανταλλαγή τόσο των εμπορευμάτων όσο και των ...
  • Μαυρίδης, Άγγελος; Παπασταύρου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα εργασία, στόχο έχει να παρουσιάσει τις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας που επικρατούν στα οινοποιεία του νομού Ημαθίας και να διερευνήσει κατά πόσο τηρούνται οι κανόνες που ορίζει η νομοθεσία. Στο πρώτο κεφάλαιο ...
  • Καρακασίδου, Σόνια (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση της ιδιωτικής τραπεζικής (Private Banking), τόσο σε επίπεδο περιγραφής των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει, όσο και σε επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών από τις Ελληνικές ...
  • Πάτσικας, Δημήτριος; Τσαουσίδου, Έλενα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισχωρήσει για τα καλά στη ζωή μας και περιλαμβάνουν όλες τις ηλικίες, καθώς και η χρήση τους αλλά και η πρόσβαση σε αυτά είναι πολύ εύκολη και φτηνή, καθώς όλες οι σύγχρονες συσκευές ...
  • Αλμπάνη, Μελαχροινή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Εστιάζοντας στο στοιχείο της ποιότητας, η παρούσα εργασία έχει σκοπό τη μελέτη του προτύπου ISO 9001,της οινοποιεία Μπουτάρη, ώστε να δούμε την εφαρμογή των κανονισμών του προτύπου ISO 9001 από το οινοποιείο Μπουτάρη στο ...
  • Βαφειάδης, Γιάννης; Κοντός, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί ο ...
  • Μούτσου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-11)
    Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να μελετήσουμε την εφαρμογή του μάρκετινγκ στο οινοποιείο VAENI Νάουσας και συγκεκριμένα σε ποιο βαθμό και με ποιόν τρόπο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει την φιλοσοφία, τις αρχές και την λειτουργία ...
  • Σερέτη, Ελευθερία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Το marketing αποτελεί στην σημερινή εποχή μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες μια επιχείρησης. Αποτελεί κυρίως μια φιλοσοφία διοίκησης προσανατολισμένη στις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη. Σκοπός της παρούσας ...
  • Ραπτόπουλος, Χριστόδουλος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Το μεταδιδόμενο ή αλλιώς ιογενές μάρκετινγκ, παρόλο που είναι απλό στην ιδέα κατά την εφαρμογή του είναι αρκετά πολύπλοκο. Η βάση του προέρχεται από την παλαιότερη μέθοδο διάδοσης πληροφοριών από ...
  • Μπερμπερίδης, Σάββας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-03)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσεγγίσει τους τρόπους αξιοποίησης του διαδικτύου ως εργαλείου της Διοίκησης και να διερευνήσει τη χρήση των Δικτυακών Τόπων ως εργαλείο Διοίκησης των σχολικών Μονάδων. Για τις ανάγκες ...
  • Κωνσταντινίδης, Κυριάκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια απόδοσης των κοινωνικών και οικονομικών καταστάσεων στην Ελλάδα και τον κόσμο γενικότερα, εξαιτίας μιας οποιασδήποτε φύσεως, κρίσης πλήττει την εκάστοτε χώρα. Αναλύει το φαινόμενο ...
  • Μπαλτάς, Παναγιώτης; Μπούθας, Στέργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    H παρούσα μελέτη έχει ως στόχο την παρουσίαση των βασικών διαφορών μεταξύ του Ελληνικού Γενικού Λογιστικού Σχεδίου και των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων όπως αυτά θεσπίστηκαν με το νόμο 4308 του 2014. Ειδικότερα, στην αρχή ...
  • Γιαγκίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Η παρούσα εργασία μελετά το ηλεκτρονικό εμπόριο σε σχέση με την οικονομική κρίση στην Ελλάδα τόσο βιβλιογραφικά όσο και με έρευνα, η οποία έχει σκοπό να διερευνήσει τις στάσεις, τις συμπεριφορές και τις απόψεις των Ελλήνων ...
  • Πατραμάνης, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η Ελλάδα υπολείπεται των υπόλοιπων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης τόσο στη χρήση του Διαδικτύου όσο και στην υιοθέτηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η παρούσα πτυχιακή εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει το ηλεκτρονικό εμπόριο ...
  • Κουρτίδης, Ανδριανός; Φούφας, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, πέρα από το θεωρητική και τη βιβλιογραφική προσέγγιση, είναι η διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ηλεκτρονικές αγορές. Επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα ...
  • Λεμονής, Δημήτριος; Χριστόπουλος, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-12)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον όποιο οργανώνονται και εφαρμόζονται οι πρακτικές του μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο Ολύμπια. Για την άντληση των ερευνητικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε διπλή ...
  • Τσιούλας, Πασχάλης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο οργανώνεται και λειτουργεί το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας «Κτήμα Γεροβασιλείου». Μελετάται η φιλοσοφία, η στρατηγική και ο τρόπος με τον οποίο ...
  • Πιστόλα, Ελένη; Αγάκου, Αμαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση του ξενοδοχείου Astir Egnatia Alexandroupolis μέσα από τις στρατηγικές και το μίγμα μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η προσωπική συνέντευξη του ...