Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην εταιρεία ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί ο τρόπος οργάνωσης και εφαρμογής του μάρκετινγκ της εταιρείας. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος παραθέτονται πληροφορίες οι οποίες αντλήθηκαν μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Στο πρακτικό μέρος χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές ακολουθώντας την μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (case study). Τα αποτελέσματα της έρευνας, δείχνουν ότι η ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. πέτυχε το στόχο της, που είναι η συνεχής ικανοποίηση των πελατών, και αυτό διακρίνεται από τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει μαζί τους. Επιπρόσθετα παρουσιάζει αδυναμίες όσον αφορά τις μεθόδους με τις οποίες προωθεί τα προϊόντα της σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.