Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Μάρκετινγκ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Παπαδοπούλου, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-09)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύουμε τις βασικές έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διαφήμισης και της προώθησης μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια διενεργούμε μια μελέτη περίπτωσης σε πραγματική επιχείρηση για να ...
  • Αναστασιάδου, Τατιάνα-Σουλτάνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Μέσω της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα μελετήσουμε τη κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ της AKelectronics. Το αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η τιμολόγηση των προϊόντων, ...
  • Ράπτη, Σμαραγδή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-10)
    Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση λιανικού εμπορίου κρέατος. Η επιχείρηση έχει αλυσίδα υποκαταστημάτων εντός μεγάλης εταιρείας σούπερ μάρκετ. Η εργασία αυτή αποσκοπεί ...
  • Πέδη, Δήμητρα; Μαμαλιόγκα, Στεργιανή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1998)
    Μια σειρά από σημαντικές εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς, δημιούργησαν την αναγκαιότητα για αναθεώρηση της επιχειρηματικής σκέψης και δράσης. Η λύση δίνεται με τη βοήθεια του μάρκετινγκ, το οποίο συμβάλει ...
  • Στουγιαντζίκα, Αικατερίνη; Μιχάλη, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012-03)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το marketing και την κινητή τηλεφωνία και την αξιολόγηση της εφαρμογής τους. Στα πλαίσια της πτυχιακής αυτής εργασίας πέρα από την βιβλιογραφική επισκόπηση, μέσω της οποίας θίγονται κάποια ...
  • Ζιώγας, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-06)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να πραγματευτεί και να αναλύσει το ναυτιλιακό μάρκετινγκ και τη σπουδαιότητα της στρατηγικής, και στις ναυτιλιακές, αλλά και γενικότερα σε όλες τις επιχειρήσεις, και στη συνέχεια ...
  • Σαββίδης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-01)
    Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία εκπονήθηκε κατά την ολοκλήρωση των σπουδών μου στο Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ένδυσης που οργανώνει και λειτουργεί, το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κεντρικής Μακεδονίας. Το θέμα της ...
  • Χατζηπαυλίδης, Ανέστης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο οφέλη και στους κινδύνους που κρύβουν. Επιπλέον, δίνονται κάποια στατιστικά στοιχεία για τα κοινωνικά δίκτυα που είναι αρκετά ενδιαφέροντα. Επίσης, αναλύονται ...
  • Κοπρινού, Θωμαή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Η μελέτη αυτή εκπονείται στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας για το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Σερρών. Γνωρίζουμε ότι ο ελληνικός τουρισμός, είναι από τους δυναμικότερους κλάδους της ελληνικής οικονομίας ο οποίο ...
  • Χατζημπετέλης, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-05)
    Ο σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η παρουσίαση και ανάλυση των βασικών εννοιών της νευροεπιστήμης και το πλαίσιο μελέτης και έρευνάς της, δηλαδή την ανάπτυξη, δομή και λειτουργία του νευρικού μας συστήματος. Επίσης θα ...
  • Ελευθερίδου, Αλεξάνδρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Klelia", που βρίσκεται στη Ζάκυνθο. Η εργασία ...
  • Τολούδης, Πασχάλης Ν. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η αναγνώριση και παρουσίαση των τακτικών και ...
  • Παπαδοπούλου, Χάιδω (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-09)
    Όλα ξεκινούν απ’ το σημερινό τρόπο ζωής, καθώς και από την ύπαρξη μεγάλης ποικιλίας αγαθών και προϊόντων. Η μαζική παραγωγή των διαφόρων προϊόντων οδήγησε στην μαζική ζήτηση και αντιστρόφως, με αποτέλεσμα να μειωθεί το ...
  • Μπαρδάνη, Θεοφανία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-02)
    Ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής οικονομίας βασίζεται στην ύπαρξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εργασία καταγράφει την σημασία του μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την συνεισφορά του στην ...
  • Παπαδοπούλου, Ευγενία; Παπατζαλάκη, Κωνσταντία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Η έννοια των κοινωνικών δικτύων τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για τον επιχειρηματικό κόσμο σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο έπαιξε η επέκταση της επιχειρηματικής ...
  • Βαγγέλη, Ευαγγελία-Ελπίδα; Γιαννούλη, Αγγελική (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Μέσω αυτής της εργασίας επιχειρείται η παρουσίαση της Κερκίνης, ως τουριστικός προορισμός και οι μέθοδοι προβολής που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις αλλά και οι τοπικοί φορείς. Κατ΄ αρχάς γίνεται μία περιληπτική περιγραφή των ...
  • Πεζιρκιανίδης, Κυριάκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
  • Τολούδη Ν., Τριανταφυλλιά; Μαρκάτσα Δ., Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-05)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται ...
  • Καρκαλής, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 1000)
    Ο αυξημένος ανταγωνισμός που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια ωθεί τις επιχειρήσεις στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών και χρονοβόρων μεθόδων επιχειρηματικής λειτουργίας και πρακτικής και στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών ...
  • Τσαντήλα, Αθανασία; Χουτέα, Ευανθία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Στην παρούσα εργασία θα γίνει αρχικά μία βιβλιογραφική ανασκόπηση που θα περιέχει τα χαρακτηριστικά των logistics. Πιο αναλυτικά, θα παρουσιαστεί ένας ορισμός για τα logistics όπως θα ακολουθήσει και η ιστορική αναδρομή ...