Περίληψη:
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το marketing και την κινητή τηλεφωνία και την αξιολόγηση της εφαρμογής τους. Στα πλαίσια της πτυχιακής αυτής εργασίας πέρα από την βιβλιογραφική επισκόπηση, μέσω της οποίας θίγονται κάποια ζητήματα και αναδεικνύεται η σπουδαιότητα τους, πραγματοποιήθηκε έρευνα, με σκοπό την βελτίωση της απόδοσης της κάθε εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ένα τυχαίο δείγμα εκατό φοιτητών των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας Vodafone, Wind και Cosmote. Συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν τα κριτήρια στα οποία οι πελάτες δίνουν ιδιαίτερο βάρος χωρίς όμως να λαμβάνουν την ανάλογη ικανοποίηση, όπως επίσης θα επισημανθούν τα πιο ενδιαφέροντα συμπεράσματα από την στατιστική ανάλυση των γενικών ερωτήσεων