Περίληψη:
Μέσω της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα μελετήσουμε τη κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ της AKelectronics. Το αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η τιμολόγηση των προϊόντων, οι ενέργειες προώθησης που υλοποιεί η εταιρεία, το σύστημα διανομής, την τμηματοποίησή της στην αγορά-στόχο της, τη χωροθέτηση των προϊόντων της, τον ανταγωνισμό μεταξύ των άλλων εταιρειών του χώρου καθώς και το εσωτερικό μάρκετινγκ.
Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι η μελέτη περίπτωσης με ποιοτική έρευνα (χρήση συνέντευξης). Η μελέτη αυτή βασίζεται σε πήγες δηλαδή βιβλία που αναφέρονται στο μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στο σχέδιο μάρκετινγκ, σε συνέντευξη που είχαμε με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας άλλα και σε πήγες όπως το διαδίκτυο.
Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι η AKelectronics στοχεύει κυρίως στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες έτσι ώστε να προτιμούν τα προϊόντα της σε σχέση με τους ανταγωνιστές καθώς και να αφουγκράζεται τις ανάγκες τόσο των πελατών όσο και της αναπτυσσόμενης αγοράς συνεχώς.