Περίληψη:
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο οφέλη και στους κινδύνους που κρύβουν. Επιπλέον, δίνονται κάποια στατιστικά στοιχεία για τα κοινωνικά δίκτυα που είναι αρκετά ενδιαφέροντα. Επίσης, αναλύονται τα πιο σημαντικά κοινωνικά δίκτυα που υπάρχουν όπως το Facebook, το Twiter και το Youtube.
Το δεύτερο αναφέρεται στο μάρκετινγκ, στις φάσεις του μάρκετινγκ και στο μείγμα μάρκετινγκ. Επίσης, αναφέρεται στο ίντερνετ μάρκετινγκ, που πλέον είναι πολύ διαδεδομένο γιατί έχει πολλά πλεονεκτήματα και κυρίως είναι οικονομικό.
Το τρίτο κεφάλαιο αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ. Επίσης, αναφέρεται στο πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το youtube από τις επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων τους.