Abstract:
Μια σειρά από σημαντικές εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς, δημιούργησαν την αναγκαιότητα για αναθεώρηση της επιχειρηματικής σκέψης και δράσης. Η λύση δίνεται με τη βοήθεια του μάρκετινγκ, το οποίο συμβάλει στην προσαρμογή της προσφοράς των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις των αγοραστών που συνεχώς μεταβάλλονται. Η άμεση αναγνώριση ενός προϊόντος από τους καταναλωτές είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την αξιολόγηση του έργου του μάρκετινγκ. Η αναζήτηση του προϊόντος γίνεται μέσω του σήματός του (μάρκα προϊόντος). Μεταξύ της μάρκας ενός προϊόντος και του καταναλωτή, δημιουργείται ένας ισχυρός σύνδεσμος που οδηγεί στην καλή διαφήμιση, καθώς και στην αύξηση της κατανάλωσης του, με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής και των κερδών της επιχείρησης που παράγει το προϊόν. Γίνεται αναφορά στην αξία του σήματος για την ανάδειξη του προϊόντος, στη σπουδαιότητα της σωστής λήψης αποφάσεως για τον καθορισμό ενός πετυχημένου σήματος, καθώς και στα χαρακτηριστικά της επωνυμίας του προϊόντος, ώστε αυτό να προσφέρει εγγύηση στον καταναλωτή και να εξασφαλιστεί η αυθεντικότητά του.