Περίληψη:
Μέσω αυτής της εργασίας επιχειρείται η παρουσίαση της Κερκίνης, ως τουριστικός προορισμός και οι μέθοδοι προβολής που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις αλλά και οι τοπικοί φορείς. Κατ΄ αρχάς γίνεται μία περιληπτική περιγραφή των αρχών του μάρκετινγκ, των συστατικών στοιχείων που το απαρτίζουν, στο μείγμα μάρκετινγκ και αναφέρονται περισσότερα στοιχεία για την διαφήμιση και την προβολή. Στο δεύτερο κεφάλαιο μία αναφορά στον τουρισμό, στο τουριστικό φαινόμενο, στα είδη τουρισμού ανάλογα τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται. Έμφαση δίνεται στις μορφές τουρισμού. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η Λίμνη Κερκίνη, οι τουριστικές υποδομές, επιχειρήσεις φιλοξενίας αλλά και φορείς, τα επισκέψιμα σημεία στην Λίμνη αλλά και στην ευρύτερη Περιοχή Κερκίνης –Μπέλλες –Σιδηροκάστρου καθώς και οι δραστηριότητες με τις οποίες μπορεί να ασχοληθεί ο επισκέπτης της Περιοχής. Στο τέλος, γίνεται μία αναφορά της Περιοχής ως ολοκληρωμένος αγροτουριστικός προορισμός, ποιοι είναι οι πελάτες (τωρινοί αλλά και υποψήφιοι) , τι μέσα χρησιμοποιούνται μέχρι τώρα για την διαφήμιση της Περιοχής, των επιχειρήσεων αλλά και των φορέων, και γίνεται μία προσπάθεια να γίνουν προτάσεις ώστε οι επιχειρήσεις της Περιοχής Κερκίνης να υιοθετήσουν τα «νέα όπλα της επικοινωνίας», το ιντερνέτ και τα κοινωνικά δίκτυα.