Περίληψη:
Ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής οικονομίας βασίζεται στην ύπαρξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εργασία καταγράφει την σημασία του μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την συνεισφορά του στην σύγχρονη οικονομία και στην παρούσα οικονομική κατάσταση της Ελλάδας εν όψει της οικονομικής κρίσης. Παρουσιάζει στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται για την σχεδίαση και προώθηση των προϊόντων. Η καταγραφή γίνεται με χρήση δευτερογενών δεδομένων από το ΕΟΜΜΕΧ, το εθνικό παρατηρητήριο για τις ΜΜΕ και το ευρωπαϊκό παρατηρητήριο. Οι ΜΜΕ αποτελούν έναν από τους κινητήριους μοχλούς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.