Περίληψη:
Όλα ξεκινούν απ’ το σημερινό τρόπο ζωής, καθώς και από την ύπαρξη μεγάλης ποικιλίας αγαθών και προϊόντων. Η μαζική παραγωγή των διαφόρων προϊόντων οδήγησε στην μαζική ζήτηση και αντιστρόφως, με αποτέλεσμα να μειωθεί το κόστος παραγωγής και τα προϊόντα να πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές. Αυτό όμως δεν θα γινόταν χωρίς την πληροφόρηση και κυρίως χωρίς την διαφήμιση. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο η διαφήμιση επεμβαίνει, εκπαιδεύει, ενημερώνει και προσπαθεί να πείσει με σωστούς επικοινωνιακούς τρόπους όχι μόνο για τα προϊόντα αλλά και για κοινωνικά θέματα. Σε σχέση με τον καταναλωτή η διαφήμιση έχει σαν πρωταρχικό ρόλο να πείσει τον αγοραστή να δοκιμάσει το προϊόν και όχι να γίνει με το ζόρι χρήστης. Για το λόγο αυτό πρέπει να επιλέξει προσεχτικά τα μέσα διαφήμισης εκείνα που θα τη βοηθήσουν να πετύχει το στόχο αυτό, λαμβάνοντας υπόψη της ακόμη και το κόστος. Επιπλέον, η διαφήμιση δανείζεται στοιχεία από την κουλτούρα, τις τέχνες και τον πολιτισμό των λαών, όταν χρειάζονται τα στοιχειά αυτά, για να επικοινωνήσει. Με το πέρασμα των χρόνων, αναμφίβολα, η διαφήμιση έχει καθιερωθεί ως ένα απαραίτητο εργαλείο στην προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών της κάθε επιχείρησης στην αγορά.