Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση λιανικού εμπορίου κρέατος. Η επιχείρηση έχει αλυσίδα υποκαταστημάτων εντός μεγάλης εταιρείας σούπερ μάρκετ. Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην έρευνα, των καταναλωτικών προτιμήσεων σχετικά με την αγορά του κρέατος, για την καλύτερη οργάνωση μάρκετινγκ της επιχείρησης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα υποκαταστήματα της εταιρείας, στη Βόρεια Ελλάδα, με τη διανομή ερωτηματολογίων σε πελάτες της. Συνολικά συμπληρώθηκαν 87 ερωτηματολόγια. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν οδηγούν στην πρόταση καλύτερης οργάνωσης μάρκετινγκ μέσα από διαδικασίες, αλλά και μέσω της προώθησης των πωλήσεων.