Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Marketing"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Marketing"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Δημητρίου, Αντώνιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Έχουν γίνει πολλές έρευνες σχετικά με το brand loyalty και τις στρατηγικές branding που ακολουθεί μία εταιρεία, ώστε να δημιουργεί μία ισχυρή μάρκα. Ο λόγος είναι η δυναμική αγορά και το πλήθος των ανταγωνιστών που έχει ...
  • Τριποδιανάκης, Λεωνίδας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-10)
    Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων είναι αναγκαίο στη σύγχρονη ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα. Καμία επιχείρηση χωρίς να χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ δε μπορεί να γνωρίσει την επιτυχία και να διατηρηθεί ...
  • Συνόδη, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η έννοια του marketing τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Ο ρόλος του είναι σημαντικός ακόμα και στην καθημερινότητά μας, αφού όλοι ...
  • Κακαβάνη, Σταματία; Τσιγάρου, Ηλιάδα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν ...
  • Τζαμπάζη, Χρυσούλα; Κατσούλη, Μαρία-Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από ...
  • Ιωάννου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση της λειτουργίας του τμήματος πωλήσεων γενικά και ειδικά της εταιρίας ΠΑΣΣΙΑΣ. Παράλληλα γίνεται αναφορά στις ενέργειες των ατόμων μέσα στο περιβάλλον της εταιρείας ...
  • Παπαντώνη, Ιφιγένεια; Φούκας, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η σημαντικότητα των παραγόντων της συσκευασία τροφίμων για τους τομείς- λειτουργίες του Μάρκετινγκ- Πωλήσεις, των Logistics, της Παραγωγής- Τεχνολογίας τροφίμων και της Περιβαλλοντικής- ...
  • Πέμπε, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Το marketing είναι η διαχείριση διαδικασιών για την αναγνώριση, πρόβλεψη και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών αποδοτικότερα. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό το marketing επικεντρώνεται στον πελάτη, ενώ στην ίδια στιγμή ...
  • Νικολαϊδου, Αλεξάνδρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11)
    Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα μαστίζεται από το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης, επηρεάζοντας κάθε τομέα του κοινωνικού γίγνεσθαι . Σαφώς έχει προκαλέσει επιπτώσεις και στις επιχειρήσεις. Χωρίς το απαραίτητο κεφάλαιο δε ...
  • Βαγενάς, Νίκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα εργασία μελετά την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την ραχοκοκαλιά της ελληνικής τουριστικής οικονομίας. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του ...
  • Γεωργίου, Πολυξένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει κατά πόσο η φιλοσοφία του μάρκετινγκ αλλά και οι αρχές της, εφαρμόζονται στις κυπριακές επιχειρήσεις. Ο λόγος που έχει ενδιαφέρον η εργασία αυτή είναι γιατί αντικείμενο μελέτης είναι, ...
  • Αραμπατζής, Κύριλλος; Ζησάκη, Γεωργία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Σε μία εποχή που οι καταναλωτές έχουν γίνει εξαιρετικά απαιτητικοί και ο ανταγωνισμός εντείνεται συνεχώς, η ορθή διαχείριση του μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις αποτελεί απαραίτητο στοιχείο για την ανάπτυξη και την επιβίωσή ...
  • Ζήση, Αικατερίνη; Μουστάκα, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι ενδιαφέρον γιατί έχει να κάνει με ένα αντικείμενο το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, σε μια σημαντική πτυχή της ανθρώπινης καθημερινότητας, όπως είναι η κατανάλωση. Ο ...
  • Αναστασιάδου, Τατιάνα-Σουλτάνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Μέσω της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα μελετήσουμε τη κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ της AKelectronics. Το αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η τιμολόγηση των προϊόντων, ...
  • Στουγιαντζίκα, Αικατερίνη; Μιχάλη, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2012-03)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το marketing και την κινητή τηλεφωνία και την αξιολόγηση της εφαρμογής τους. Στα πλαίσια της πτυχιακής αυτής εργασίας πέρα από την βιβλιογραφική επισκόπηση, μέσω της οποίας θίγονται κάποια ...
  • Τοκάρεβ, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία διερευνά και αναλύει ενδελεχώς ένα κρίσιμο ζήτημα που αποτελεί εμπόδιο στην δυναμικότερη εξάπλωση του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου στην παγκόσμια αγορά, και επιχειρεί να συμβάλλει στην ...
  • Χατζηπαυλίδης, Ανέστης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο οφέλη και στους κινδύνους που κρύβουν. Επιπλέον, δίνονται κάποια στατιστικά στοιχεία για τα κοινωνικά δίκτυα που είναι αρκετά ενδιαφέροντα. Επίσης, αναλύονται ...
  • Ελευθερίδου, Αλεξάνδρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Klelia", που βρίσκεται στη Ζάκυνθο. Η εργασία ...
  • Μπαρδάνη, Θεοφανία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-02)
    Ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής οικονομίας βασίζεται στην ύπαρξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εργασία καταγράφει την σημασία του μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την συνεισφορά του στην ...
  • Πεζιρκιανίδης, Κυριάκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)