Περίληψη:
Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει κατά πόσο η φιλοσοφία του μάρκετινγκ αλλά και οι αρχές της, εφαρμόζονται στις κυπριακές επιχειρήσεις. Ο λόγος που έχει ενδιαφέρον η εργασία αυτή είναι γιατί αντικείμενο μελέτης είναι, κατά πόσο μία εταιρεία παροχής υπηρεσιών στο κλάδο της διαφήμισης , δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας εφαρμόζει τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ. Για το σκοπό αυτό, ως εργαλείο έρευνας, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της συνέντευξης που διενεργήθηκε στις 15/10/2013 με ανώτερο στέλεχος της εταιρείας PARTNERS Y&R, την κυρία Άντρεα Χ΄βάσιλλου, διευθύντρια (director) του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και μάρκετινγκ της εταιρείας. Από τη συνέντευξη αυτή συμπεραίνεται ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εφαρμόζει, σε πολλά σημεία τη φιλοσοφία και τις αρχές του μάρκετινγκ.