Περίληψη:
Η παρούσα εργασία μελετά την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την ραχοκοκαλιά της ελληνικής τουριστικής οικονομίας. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο οργανώνεται και εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο ELPIDA RESORT & SPA, το οποίο βρίσκεται στη πόλη των Σερρών. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη στο θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό κομμάτι έγινε άντληση πληροφοριών από την σχετική βιβλιογραφία. Στο πρακτικό κομμάτι ακολουθήθηκε η μέθοδος της μελέτης περίπτωσης (case study) με την χρήση πρωτογενών και δευτερογενών πηγών. Τα αποτελέσματα της έρευνας που προέκυψαν, αποδεικνύουν πως με την ορθή μελέτη και χρήση μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ, το ξενοδοχείο ELPIDA RESORT & SPA έχει πετύχει τους στόχους που έχει θέσει και προσπαθεί, συνεχώς, να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών. Τέλος, κατάφερε να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες του, διαγράφοντας μια επιτυχημένη πορεία από τη γέννηση του μέχρι και σήμερα.