Περίληψη:
Η συγκεκριμένη επιστημονική εργασία διερευνά και αναλύει ενδελεχώς ένα κρίσιμο ζήτημα που αποτελεί εμπόδιο στην δυναμικότερη εξάπλωση του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου στην παγκόσμια αγορά, και επιχειρεί να συμβάλλει στην αντιμετώπισή του, με στοχευμένες ιδέες και προτάσεις. Το ζήτημα αυτό μπορεί να οριστεί ως μια έλλειψη αποτελεσματικής στρατηγικής στον τομέα του μάρκετινγκ και της προώθησης της συγκεκριμένης τεχνολογίας, από πλευράς των κατασκευαστών αυτοκινήτων, καθώς και των υπολοίπων παραγόντων της αγοράς. Στην πρώτη ενότητα, πραγματοποιείται μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, και αναλύονται τα αίτια που οδήγησαν στην πρώιμη αποτυχία του, στο να κερδίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Στο κυρίως μέρος της εργασίας, παρουσιάζονται δεδομένα και έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, και αναδεικνύουν το πρόβλημα. Μελετώνται τα αίτια πίσω από την απροθυμία των αυτοκινητοβιομηχανιών να διαθέσουν περισσότερα μέσα για την προώθηση αυτής της τεχνολογίας, ώστε να ενισχυθεί αποτελεσματικά το ενδιαφέρον, καθώς και η εξοικείωση του μέσου καταναλωτή με την ιδέα της ηλεκτροκίνησης. Επίσης, πραγματοποιείται μια δημοσκόπηση, με χρήση ερωτηματολογίου, ώστε να εξακριβωθεί ο βαθμός εξοικείωσης του μέσου Έλληνα καταναλωτή με το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Σκοπός της έρευνας που πραγματοποιείται, καθώς και της συνολικής εργασίας, είναι να αναδειχτεί η αναγκαιότητα μιας πιο γενικευμένης και δυναμικής στρατηγικής για την προώθηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας και των προϊόντων της, και να προταθούν ιδέες και λύσεις οι οποίες θα συμβάλλουν σε αυτόν τον στόχο.