Περίληψη:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, LinkedIn, Twitter και Instagram έφεραν επανάσταση στον τρόπο που οι άνθρωποι επικοινωνούν, δημιουργούν δίκτυα και ανταλλάσσουν πληροφορίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις επιχειρήσεις ως μέσα δημιουργίας εταιρικής εικόνας, διαφήμισης και μάρκετινγκ, ενημέρωσης, επικοινωνίας και ανάπτυξης σχέσεων με τους πελάτες. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσης του Facebook για τη διαφήμιση των επιχειρήσεων. Η έρευνα έγινε με χρήση ημι-δομημένων συνεντεύξεων σε δεκαπέντε επιχειρήσεις. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως οι επιχειρήσεις προτιμούν τη διαφήμιση με χρήση Facebook λόγω χαμηλού κόστους, εύκολης πρόσβασης και άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη.