Abstract:
Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα μαστίζεται από το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης, επηρεάζοντας κάθε τομέα του κοινωνικού γίγνεσθαι . Σαφώς έχει προκαλέσει επιπτώσεις και στις επιχειρήσεις. Χωρίς το απαραίτητο κεφάλαιο δε μπορεί να προωθηθεί το προϊόν κάθε επιχείρησης και χωρίς διαφήμιση δε μπορεί να υπάρξει η απαιτούμενη καταναλωτική ζήτηση. Η εργασία έχει σκοπό τη διερεύνηση της επιρροής της οικονομικής κρίσης στο Marketing των επιχειρήσεων. Η διερεύνηση γίνεται με χρήση πρωτότυπου ερωτηματολογίου που κατασκευάστηκε για τις ανάγκες της εργασίας. Τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι η έλλειψη ρευστότητας, η υψηλή φορολογία και η χαμηλή καταναλωτική ζήτηση. Οι επιχειρήσεις πιστεύουν πως το marketing είναι ένας τομέας που έχει επηρεαστεί σημαντικά από την οικονομική κρίση και έχουν προβεί σε σημαντική μείωση των εξόδων για τη διαφήμιση των προϊόντων τους.