Στην παρούσα εργασία γίνεται µια προσπάθεια µελέτης και διερεύνησης της επιρροής των social media στην καταναλωτική συµπεριφορά. Αρχικά, θα αποσαφηνιστεί ο όρος µέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα παρουσιαστούν τα πιο γνωστά από αυτά και θα αναλυθεί ο τρόπος που λειτουργεί το social media marketing. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστούν τα αποτελέσµατα της έρευνας που πραγµατοποιήθηκε µε τη βοήθεια ενός δοµηµένου ερωτηµατολογίου, που εξετάζει τη σύνδεση της καταναλωτικής συµπεριφοράς µε τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, θα παρατεθούν τα συµπεράσµατα από την εν λόγω µελέτη και έρευνα.
In this paper we would study and explore the influence of social media on consumer behavior. Initially, the term social media would be clarified and the best known social media would be outlined. We would also analyze how social media marketing works. Next, we would present the empirical results of a survey conducted on 128 people using a structured questionnaire that examines the link between consumer behavior and social. Finally, conclusions will be drawn.