Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Τσουρέλα, Μαρία"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Τσουρέλα, Μαρία"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Γεωργιάδου, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Οι πρακτικές του μάρκετινγκ έχουν αρχίσει να βλέπουν τους καταναλωτές ως συναισθηματικούς λήπτες και λιγότερο ως ορθολογικούς φορείς λήψης αποφάσεων. Αυτή η συνειδητοποίηση αυξάνεται λόγω αποτελεσμάτων σε μελέτες ...
  • Σικαλίδου, Ευθαλία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-06)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με απώτερο σκοπό την προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και όλων των θεματικών πεδίων που περικλείει ή σχετίζεται. Αρχικά, η προσπάθεια αυτή ξεκινά με την ιστορική αναδρομή ...
  • Τσικλαούρι, Μιχαήλ (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Η σύγχρονη αβέβαιη πραγματικότητα έχει μετατρέψει το επιχειρηματικό περιβάλλον σε έναν διεθνή στίβο, όπου επιχειρήσεις προερχόμενες από μια πληθώρα χωρών αγωνίζονται μανιωδώς να κρατηθούν «ζωντανές». Οι παρούσες συνθήκες ...
  • Τσούμας, Δήμος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με την αναφορά, ανάλυση και μελέτη των παραμέτρων που αφορούν στο θέμα της εκπαίδευσης από απόσταση ή μάθησης εξ αποστάσεως. Πρόκειται για μια λεπτομερή έρευνα που ξεκινά από την ιστορική ...
  • Σπανόπουλος, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Στην εργασία αυτή επιχειρούμε να δείξουμε τι είναι brand, ποια είναι η αξία του, τα οφέλη της χρήση του και πώς δημιουργείται ένα ισχυρό brand χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους και στρατηγικές. Συνεχίζοντας δείχνουμε ...
  • Αβραμίδου, Μαρία; Σωτηριάδου, Στέλλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
  • Τζενανίδης, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή των επιχειρήσεων στην πράσινη επιχειρηματικότητα. Μια επιχειρηματική δραστηριότητα πιο φιλική προς το περιβάλλον. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την πράσινη επιχειρηματικότητα. ...
  • Σαρρή, Μαρίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται τις εφαρμογές και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται σήμερα στην τουριστική βιομηχανία. Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί ένα πολύ σημαντικό τομέα της οικονομίας διότι διακινεί ...
  • Βουτσά, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή ασχολείται με το θέμα της ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking). Αποσκοπεί στην εξέταση του θέματος τόσο σε επίπεδο περιγραφής των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει, όσο και σε επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών ...
  • Νερσεσιάν, Άντζελα; Ζαγοράκη, Γεωγία-Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-09)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking). Αποσκοπεί στην εξέταση του θέματος τόσο σε επίπεδο περιγραφής των υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει, όσο και σε επίπεδο προσφερόμενων ...
  • Παπαδόπουλος, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Η πρόοδος δημιούργησε νέα πλαίσια που ξεφεύγουν από αυτά των συμβατικών αγορών. Οι ηλεκτρονικές αγορές, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ δημιούργησαν νέες ευκαιρίες τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και ...
  • Νασουφίδης, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Πρόκειται για το άνοιγμα ενός νέου καινοτόμου ηλεκτρονικού καταστήματος παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων. Στην εργασία θα αναλυθεί η θεωρία του ηλεκτρονικού επιχειρείν αλλά και του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζοντας τα ...
  • Αναστασιάδου, Τατιάνα-Σουλτάνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Μέσω της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα μελετήσουμε τη κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ της AKelectronics. Το αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται η τιμολόγηση των προϊόντων, ...
  • Ράπτη, Σμαραγδή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-10)
    Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία επιχείρηση λιανικού εμπορίου κρέατος. Η επιχείρηση έχει αλυσίδα υποκαταστημάτων εντός μεγάλης εταιρείας σούπερ μάρκετ. Η εργασία αυτή αποσκοπεί ...
  • Φιλίππου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά ατόμων στους χαλεπούς καιρούς της οικονομικής κρίσης που διανύουμε και επηρεάζει άμεσα τους περισσότερους, ...
  • Μανούση, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-11)
    Η εργασία αυτή ασχολείται με την μελέτη του μάρκετινγκ του μελισσοκομικού κλάδου, επικεντρώνοντας την ανάλυση της στην επιχείρηση εβρίτικο μελισσοκόφινο. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιοριστούν οι δυνατότητες – ευκαιρίες ...
  • Ζιώγας, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-06)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να πραγματευτεί και να αναλύσει το ναυτιλιακό μάρκετινγκ και τη σπουδαιότητα της στρατηγικής, και στις ναυτιλιακές, αλλά και γενικότερα σε όλες τις επιχειρήσεις, και στη συνέχεια ...
  • Τρουόγκ, Βεβαία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-05)
    Ζούμε σε μια εποχή, που η τεχνολογία είναι αυτή που έχει αναπτυχθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη επιστήμη, η οποία συνεχώς αναπτύσσεται και μεταβάλλεται ταχύτατα. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν θα μπορούσαν να ...
  • Μπαρδάνη, Θεοφανία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-02)
    Ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής οικονομίας βασίζεται στην ύπαρξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εργασία καταγράφει την σημασία του μάρκετινγκ και τα χαρακτηριστικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και την συνεισφορά του στην ...
  • Ελευθεριάδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-02)
    Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στις ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές (e–banking), στις υπηρεσίες που προσφέρουν οι Ελληνικές Τράπεζες και στους παράγοντες που επηρεάζουν την ηλεκτρονική τραπεζική, αλλά και τις ...