Περίληψη:
Η εργασία αυτή ασχολείται με την μελέτη του μάρκετινγκ του μελισσοκομικού κλάδου, επικεντρώνοντας την ανάλυση της στην επιχείρηση εβρίτικο μελισσοκόφινο. Σκοπός της εργασίας είναι να προσδιοριστούν οι δυνατότητες – ευκαιρίες καθώς και τα προβλήματα όσον αφορά το επιχειρηματικό κομμάτι της μελισσοκομίας, έτσι ώστε να γίνει κατανοητό το περιβάλλον της επιχειρηματικής μελισσοκομίας και να ενημερωθεί ο κάθε ενδιαφερόμενος που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με αυτό το επάγγελμα. Για το σκοπό αυτό παρέχεται έρευνα μέσω της συνέντευξης όπου συμπερασματικά προβλέπεται ότι ο κλάδος της μελισσοκομίας έχει πολλές προοπτικές ανάπτυξης και είναι επικερδής. Η ανάλυση της επιχείρησης εβρίτικο μελισσοκόφινο βοηθά ώστε να δοθεί μια πιο συγκεκριμένη εικόνα για το πώς μπορεί να εξελιχθεί επιχειρηματικά η μελισσοκομία