Περίληψη:
Πρόκειται για το άνοιγμα ενός νέου καινοτόμου ηλεκτρονικού καταστήματος παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων. Στην εργασία θα αναλυθεί η θεωρία του ηλεκτρονικού επιχειρείν αλλά και του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζοντας τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα τους κινδύνους αλλά και τις ευκαιρίες. Επιπλέον θα παρουσιαστεί η μελέτη και η δομή ενός επιχειρηματικού πλάνου όπου πάνω σε όλα αυτά θα σχεδιαστεί το νέο κατάστημα, ώστε να εκμεταλλευτεί κάθε χρήσιμο εργαλείο μηδενίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερο το επιχειρηματικό ρίσκο. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το πρωταρχικό bysiness plan της επιχείρησης και τους τρόπους με τους οποίους θα ξεκινήσει η λειτουργία της. Το business plan είναι ζωντανός οργανισμός για το ηλεκτρονικό κατάστημα και τον επιχειρηματία και πάνω σε αυτό θα ελεγχθούν και θα διορθωθούν οι όποιες αδυναμίες ή λάθη προκύψουν μετά την έναρξη.