Περίληψη:
Ζούμε σε μια εποχή, που η τεχνολογία είναι αυτή που έχει αναπτυχθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη επιστήμη, η οποία συνεχώς αναπτύσσεται και μεταβάλλεται ταχύτατα.
Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον δεν θα μπορούσαν να μην επηρεαστούν οι επιχειρήσεις. Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν, να ψυχαγωγηθούν και να αγοράσουν υπηρεσίες και προϊόντα. Επιβάλλεται λοιπόν να προσαρµόζονται, κάθε φορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του µάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άµεση κι αποτελεσµατική προσαρµογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδοµένα.
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να κατανοήσουμε τις δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο στον τομέα του μάρκετινγκ και κατά πόσο αξιοποιούνται.
Θα ασχοληθούμε ιδιαίτερα με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διότι στην Ελλάδα καλύπτουν το σημαντικότερο κομμάτι στον τομέα των επιχειρήσεων συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Πιο συγκεκριμένα αναφέρουμε τις τεχνικές της στρατηγικής, τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα και τον ορισμό του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και αναλύουμε κατά πόσο οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται τις δυνατότητές του και ποιά είναι τα αποτελέσματα.