Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Μάρκετινγκ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Λέξη-κλειδί "Μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Ψαρράς, Φερώνης; Βασματζίδης, Αλέξανδρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2006)
    Στη συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζεται μια γενική εικόνα της θεωρίας του μάρκετινγκ και συνοπτικά η εξέλιξη του λιανεμπορίου, κυρίως του ελληνικού. Αναλύεται η πολιτική που ακολουθεί με μεγάλη επιτυχία, η επιχείρηση Super ...
  • Σιδηρόπουλος, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Μέσα από την εργασία αυτή θα μελετήσουμε το marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις .Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε τι είναι marketing καθώς και το τι είναι έρευνα αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνουμε τον ορισμό των ...
  • Τριποδιανάκης, Λεωνίδας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-10)
    Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων είναι αναγκαίο στη σύγχρονη ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα. Καμία επιχείρηση χωρίς να χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ δε μπορεί να γνωρίσει την επιτυχία και να διατηρηθεί ...
  • Συνόδη, Ειρήνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η έννοια του marketing τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Ο ρόλος του είναι σημαντικός ακόμα και στην καθημερινότητά μας, αφού όλοι ...
  • Καλτσάς, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-04)
    Από τις σημαντικότερες επιχειρηματικές λειτουργίες είναι η λειτουργία των πωλήσεων. Τα λιανεμπόριο τα τελευταία χρόνια γνώρισε σε τρομακτική ανάπτυξη και σήμερα οι περισσότερες μορφές καταστημάτων και ειδών καλύπτουν όλα ...
  • Παπαντώνη, Ιφιγένεια; Φούκας, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η σημαντικότητα των παραγόντων της συσκευασία τροφίμων για τους τομείς- λειτουργίες του Μάρκετινγκ- Πωλήσεις, των Logistics, της Παραγωγής- Τεχνολογίας τροφίμων και της Περιβαλλοντικής- ...
  • Δημηρόπουλος, Παναγιώτης; Κακατέ, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2009)
    Το e-banking έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα, γεγονός που δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες στους τραπεζικούς οργανισμούς. Η επίδραση του e-banking στις στρατηγικές επικοινωνίας και στο σύνολο του μίγματος προώθησης ...
  • Πέμπε, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Το marketing είναι η διαχείριση διαδικασιών για την αναγνώριση, πρόβλεψη και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών αποδοτικότερα. Σύμφωνα με αυτόν τον ορισμό το marketing επικεντρώνεται στον πελάτη, ενώ στην ίδια στιγμή ...
  • Ντούραλη, Τολγκά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του μάρκετινγκ, είναι το e-mail marketing. To e-mail marketing, είναι η μεταφορά στο διαδίκτυο παρόμοιο του κλασσικού mail marketing, δηλαδή, η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω του ...
  • Αϊβαλιώτη, Λεμονιά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Η Διοίκηση είναι ένα σύνολο διαδικασιών που σαν στόχο τους έχουν τον προγραμματισμό, την οργάνωση, τη διεύθυνση και τον έλεγχο όλων των ενεργειών σε μια οικονομική μονάδα προκειμένου αυτή να ολοκληρώσει το έργο της, το ...
  • Γκερέκου, Αθηνά-Αγγελική; Μανδέχου, Κυριακή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Η εργασία αφορά τα αγροτικά προϊόντα και κατά πόσο αυτά είναι αποδεκτά από το καταναλωτικό κοινό. Στην εργασία μελετήθηκε η σημασία των αγροτικών προϊόντων καθώς επίσης και ο τρόπος με τον οποίο διατίθενται στον καταναλωτή. ...
  • Σαλβάνου, Ευσταθία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-06)
    Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου επιχείρησης διαμόρφωσης προσόψεων κτιρίων (Façade Engineering). Στόχος είναι η εφαρμογή νέου στρατηγικού σχεδιασμού με σκοπό την έναρξη νέας ...
  • Μαμουτοπούλου, Ολυμπία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2010)
  • Τρυφωνοπούλου, Ιωάννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Είναι γεγονός ότι η εξέλιξη του διαδικτύου οδήγησε στην ενασχόληση όλο και περισσότερων ατόμων καθώς και στην εξοικείωσης με το νέο μέσο. Θεωρείται ως το πιο σημαντικό μέσο επικοινωνίας, μεταφοράς και διάδοσης πληροφορίας. ...
  • Τεκεδοπούλου, Χρυσούλα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σαν στόχο να ερευνήσει και να δώσει απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τα εξής: 1) Βασιζόμενες σε ποιους παράγοντες οι διαφημιστικές εταιρίες χρησιμοποιούν τη γυναίκα ...
  • Λιακοπούλου, Παρασκευή-Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Ο επαγγελματίας πωλητής όντας ειδικός στο να επικοινωνεί και να κατανοεί τους ανθρώπους, πρέπει να είναι σε θέση να ερμηνεύει και τη γλώσσα του σώματός τους. Επιπλέον να αντιλαμβάνεται ότι κάθε άτομο με το οποίο επικοινωνεί ...
  • Σταυράκη, Αδαμαντία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Οι σχεδιαστικοί παράγοντες, όπως το στυλ, τα χρώματα, η αρχιτεκτονική και το "design", αλλά οι ατμοσφαιρικούς παράγοντες, όπως ο φωτισμός, η μουσική και το άρωμα ενός καταστήματος επιδρούν στην ψυχολογία του εν δυνάμει ...
  • Νικολαϊδου, Αλεξάνδρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11)
    Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα μαστίζεται από το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης, επηρεάζοντας κάθε τομέα του κοινωνικού γίγνεσθαι . Σαφώς έχει προκαλέσει επιπτώσεις και στις επιχειρήσεις. Χωρίς το απαραίτητο κεφάλαιο δε ...
  • Δημητριάδης, Αναστάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-11)
    Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως την επικράτηση του διαδικτύου. Οι χρήστες του internet μπορούν εύκολα και γρήγορα ...
  • Βαγενάς, Νίκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα εργασία μελετά την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την ραχοκοκαλιά της ελληνικής τουριστικής οικονομίας. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του ...