Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως την επικράτηση του διαδικτύου. Οι χρήστες του internet μπορούν εύκολα και γρήγορα να περιηγηθούν. Οι επιχειρήσεις καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν ποικίλες και σημαντικές προκλήσεις οι οποίες προκύπτουν από την παγκοσμιοποίηση της αγοράς, την εντατικοποίηση της ανταγωνιστικότητας μεταξύ των επιχειρήσεων και τη συνεχή αλλαγή του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατανόησης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) και τη χρήση του στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα σε σχέση με αυτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρουμε τον ορισμό, την στρατηγική καθώς και κλάδους του e-marketing, μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων που αναπτύχθηκαν στο διαδίκτυο στον Ελληνικό χώρο καθώς και μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Κλείνοντας αναφέρουμε τα συμπεράσματα αυτής της σύγκρισης. Η εμφάνιση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής στις επιχειρήσεις έχει γίνει αναπόφευκτη ανάγκη και δεν περιορίζεται μόνο στις νέες επιχειρήσεις που δημιουργούνται στο διαδίκτυο, αλλά επεκτείνεται και στις παραδοσιακές επιχειρήσεις που θέλουν να εκμεταλλευτούν τα προνόμια που τους χαρίζει το internet.