Περίληψη:
Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του μάρκετινγκ, είναι το e-mail marketing. To e-mail marketing, είναι η μεταφορά στο διαδίκτυο παρόμοιο του κλασσικού mail marketing, δηλαδή, η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία είναι τα newsletters, η αποστολή διαφημιστικών έντυπων φυλλαδίων στους πελάτες αλλά και τους υποψήφιους πελάτες μια επιχείρησης.
Το e-mail marketing έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με το παλιό mail marketing, είναι οικονομικότερο σχεδόν σε μηδενικό κόστος αφού δεν απαιτεί εκτυπώσεις, έξοδα αποστολής και είναι άμεση η αποστολή και η παράδοση τους.
Η παρούσα πτυχιακή περιέχει μια πλήρη εισαγωγή στο e-mail marketing, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του, τις δυνατότητες του και τις κατάλληλες πρακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση μια επιχείρησης ή οργανισμού στο διαδίκτυο.
Στο πρακτικό μέρος της πτυχιακής έχει επιλεχθεί το καταλληλότερο από τα εργαλεία (MailChimp) για την δημιουργία και την πραγματοποίηση μια καμπάνιας e-mail marketing, ώστε να είναι επιτυχημένη και να κατανοηθεί η λειτουργία του.