Περίληψη:
Οι σχεδιαστικοί παράγοντες, όπως το στυλ, τα χρώματα, η αρχιτεκτονική και το "design", αλλά οι ατμοσφαιρικούς παράγοντες, όπως ο φωτισμός, η μουσική και το άρωμα ενός καταστήματος επιδρούν στην ψυχολογία του εν δυνάμει αγοραστή. Η εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει εάν και κατά πόσο οι παραπάνω παράγοντες μπορούν να επικοινωνήσουν τα μηνύματα που επιθυμούν οι "marketers" στο καταναλωτικό κοινό και που σχετίζονται με το "brand name" και την ταυτότητα του καταστήματος. Για την καταγραφή των απόψεων των καταναλωτών σχεδιάστηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο. Οι καταναλωτές πιστεύουν πως το design του καταστήματος βοηθάει στην επιτυχία των επιχειρηματικών στόχων της επιχείρησης. Το χρώμα της επιχείρησης- καταστήματος επηρεάζει τον καταναλωτή και σε μεγάλο ποσοστό η βιτρίνα ενός καταστήματος αντανακλά την εικόνα που θα έπρεπε στον καταναλωτή. Η σωστή χρήση του design από τους επιχειρηματίες- πωλητές των επιχειρήσεων-καταστημάτων είναι ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας τους στο χώρο των επιχειρήσεων.