Περίληψη:
Το e-banking έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό στην Ελλάδα, γεγονός που δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες στους τραπεζικούς οργανισμούς. Η επίδραση του e-banking στις στρατηγικές επικοινωνίας και στο σύνολο του μίγματος προώθησης είναι μεγάλη. Σε αυτό το σημείο σημαντικό παράγοντα παίζουν οι ψυχοκοινωνικές επιδράσεις στην στάση των πελατών. Ανάλογα με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι πελάτες την νέα τεχνολογία, οι τράπεζες θα πρέπει να διαμορφώσουν το κατάλληλο μείγμα προώθησης. Η έννοια της ασφάλειας αποτελεί μια από τις βασικότερες ψυχοκοινωνικές επιδράσεις, η οποία αντιμετωπίζεται με νέες τεχνολογικές υποδομές και συνεχή επικοινωνία με τον πελάτη ώστε να δημιουργηθεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης.