Περίληψη:
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου επιχείρησης διαμόρφωσης προσόψεων κτιρίων (Façade Engineering). Στόχος είναι η εφαρμογή νέου στρατηγικού σχεδιασμού με σκοπό την έναρξη νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας στον τομέα των κατασκευών. Ως μέθοδος έρευνας επιλέχθηκε η επιχειρησιακή ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης μέσω κατάλληλων εργαλείων μέτρησης ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων και τη δημιουργία ενός πλάνου μάρκετινγκ. Τα κύρια ευρήματα είναι η δημιουργία του οριστικού επιχειρησιακού μοντέλου και η σύνταξη του σχεδίου μάρκετινγκ (έρευνα αγοράς, swot analysis, pest analysis, κίνδυνοι, οικονομικές αναλύσεις, ανάλυση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος). Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί ένα εγχειρίδιο για τη δημιουργία νέας δραστηριότητας. Το εν λόγω επιχειρηματικό σχέδιο προσφέρει τη δυνατότητα ελαχιστοποίησης των αδυναμιών και των μειονεκτημάτων και της μεγιστοποίησης των δυνατοτήτων και των (ανταγωνιστικών) πλεονεκτημάτων της επιχείρησης.