Περίληψη:
Μέσα από την εργασία αυτή θα μελετήσουμε το marketing στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις .Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε τι είναι marketing καθώς και το τι είναι έρευνα αγοράς. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνουμε τον ορισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τα πλεονεκτήματα, τις αδυναμίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα.
Στο κεφάλαιο 3 μιλώντας για το μίγμα marketing αναλύουμε τα 4p, ενώ στο κεφάλαιο 4 αναλύουμε τον κύκλο ζωής του προϊόντος, καθώς και τον στρατηγικό ρόλο που παίζει η μάρκα στο προϊόν αυτό. Στο κεφάλαιο 5 αναλύουμε την έννοια της τιμής χωρίζοντάς την σε κατηγορίες.
Στο κεφάλαιο 6 γίνεται αναφορά για τους λόγους διεθνοποίησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπως επίσης παρουσιάζονται συγκριτικά στοιχεία ελληνικών και ευρωπαϊκών μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Τέλος στο έβδομο κεφάλαιο παρουσιάζουμε την έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε, καθώς και τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που βγήκαν μετά την ανάλυσή της.