Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση Προπτυχιακές εργασίες ανά Επιβλέποντα "Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Τριποδιανάκης, Λεωνίδας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-10)
    Το μάρκετινγκ ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων είναι αναγκαίο στη σύγχρονη ανταγωνιστική επιχειρηματικότητα. Καμία επιχείρηση χωρίς να χρησιμοποιήσει το μάρκετινγκ δε μπορεί να γνωρίσει την επιτυχία και να διατηρηθεί ...
  • Λένη, Ευαγγελία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014)
    Αντικείμενο ανάπτυξης στην παρούσα εργασία, αποτέλεσαν οι Δημόσιες Σχέσεις και η εφαρμογή τους στον τομέα του Πολιτισμού. Προσεγγίζει θεωρητικά την έννοια και την αναγκαιότητα των Δημοσίων Σχέσεων στο Φεστιβάλ Φωτομετρία. Οι ...
  • Μαντζιρτζή, Έλενα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017-06)
    Είναι γεγονός πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα τελευταία χρόνια ολοένα και μας κατακλύζουν περισσότερο στη καθημερινότητά μας. Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παραθέσει και να αναλύσει τον τρόπο χρήσης ...
  • Παππά, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Ο Τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδος. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία και λόγω πολλών ευνοϊκών συγκυριών, ο τουρισμός παρουσιάζει μια όλο και αυξανόμενη τάση αποτελώντας το 20% του ΑΕΠ της χώρας. Στόχος της ...
  • Σίνη, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    Οι δημόσιες σχέσεις, όπως οι περισσότεροι παραδέχονται, έχουν καταστεί μία από τις πιο ισχυρές δυνάμεις της κοινωνίας. Η πρακτική δε των δημοσίων σχέσεων, η οποία βρίσκεται μόλις στον δεύτερο αιώνα εφαρμογής της, δεν υπήρξε ...
  • Βαγενάς, Νίκος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Η παρούσα εργασία μελετά την εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν και την ραχοκοκαλιά της ελληνικής τουριστικής οικονομίας. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση του ...
  • Μωραΐτη, Δήμητρα-Παναγιώτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών. Ακόμη, παρουσιάζεται η θέση της Τράπεζας στην τοπική κοινωνία του ...
  • Γεωργίου, Πολυξένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει κατά πόσο η φιλοσοφία του μάρκετινγκ αλλά και οι αρχές της, εφαρμόζονται στις κυπριακές επιχειρήσεις. Ο λόγος που έχει ενδιαφέρον η εργασία αυτή είναι γιατί αντικείμενο μελέτης είναι, ...
  • Αραμπατζής, Κύριλλος; Ζησάκη, Γεωργία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Σε μία εποχή που οι καταναλωτές έχουν γίνει εξαιρετικά απαιτητικοί και ο ανταγωνισμός εντείνεται συνεχώς, η ορθή διαχείριση του μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις αποτελεί απαραίτητο στοιχείο για την ανάπτυξη και την επιβίωσή ...
  • Παπαδοπούλου, Νικολέτα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2017)
    Καθώς οι ίδιες οι εταιρίες έρχονται αντιμέτωπες με τις προκλήσεις του μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης και ειδικότερα της Εσωτερικής Αγοράς, συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο ότι η Εταιρική ...
  • Βεργοπούλου, Αικατερίνη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατανοητή η έννοια και η επίδραση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στο Irene Palace Hotel. Αρχικά παρουσιάζονται αναλυτικά κάποιες έννοιες και χαρακτηριστικά ...
  • Κατιρτζηδάκη, Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-05)
    Η παρούσα εργασία εστιάζει στο εμπόριο αλουμινίου και έχει σκοπό την μελέτη του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η Alumil καθώς και τη δραστηριότητα της στο εξωτερικό. Η Alumil βρίσκεται στη ...
  • Ελευθερίδου, Αλεξάνδρα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-12)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που αποτελούν την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας και έχει σκοπό τη μελέτη μάρκετινγκ του ξενοδοχείου "Klelia", που βρίσκεται στη Ζάκυνθο. Η εργασία ...
  • Τολούδης, Πασχάλης Ν. (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016-04)
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στις τουριστικές-ξενοδοχειακές μονάδες. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι η αναγνώριση και παρουσίαση των τακτικών και ...
  • Δεργιάδε, Αλεξάνδρα; Κατίνιου, Στυλιανή (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-12)
    Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί από την στιγμή της ίδρυσής τους, επιθυμούν την σωστή προβολή και εικόνα τους. Για να το πετύχουν αυτό θα πρέπει να ενταχθούν και να δραστηριοποιούνται στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων. Τα ...
  • Μάττας, Δημήτριος; Τσολάκης, Χρήστος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι Δημόσιες Σχέσεις της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΕΥΑΘ Α.Ε.). Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων της εργασίας αυτής ...
  • Στόικου, Κωνσταντίνα; Μανωλίδης, Ιωάννης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Ο κύριος στόχος των δημοσίων σχέσεων είναι η διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός ατόμου στα μάτια του κοινού. Η σπουδαιότητα των δημοσίων σχέσεων βρίσκεται στο γεγονός ότι αποτελούν απαραίτητη ...
  • Φάκος, Αθανάσιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Η εργασία αυτή ερευνά και εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί τις δημόσιες σχέσεις ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Για τις ανάγκες τις έρευνας αντλήθηκαν πληροφορίες τόσο από πρωτογενείς, όσο και από δευτερογενείς ...
  • Καλτουρουμίδου, Ειρήνη; Σιγηροπούλου, Δέσποινα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη μελέτη της λειτουργίας των Δημόσιων Σχέσεων στα πλαίσια του Δήμου Κιλκίς στην Ελλάδα. Οι Δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα από τα κυριότερα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και η συμβολή τους ...
  • Αλεπάκη, Κυπαρισία; Ερμείδου, Κατερίνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Αρκετοί άνθρωποι των επιχειρήσεων, στην προσπάθειά τους να απαντήσουν με ποιο τρόπο εφαρμόζονται οι Δημόσιες Σχέσεις τις συγχέουν με τις εφαρμογές άλλων λειτουργιών. Σκοπός της πτυχιακής είναι να εξετάσει με ποιο τρόπο ...