Περίληψη:
Η εργασία αυτή ερευνά και εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί τις δημόσιες σχέσεις ο Δήμος Θεσσαλονίκης. Για τις ανάγκες τις έρευνας αντλήθηκαν πληροφορίες τόσο από πρωτογενείς, όσο και από δευτερογενείς πηγές. Πιο συγκεκριμένα τα πρωτογενή στοιχεία αντλήθηκαν με την ποιοτική μέθοδο της συνέντευξης με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, ενώ τα δευτερογενή από έντυπα που αφορούν το Δήμο ή σχετικούς ιστοτόπους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πόσο μεγάλη βαρύτητα δίνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης στην ανάπτυξη προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων. Συγκεκριμένα ο Δήμος Θεσσαλονίκης διαθέτει γραφείο δημοσίων και διεθνών σχέσεων αλλά και γραφείο τύπου, τα οποία έχουν αρκετές αρμοδιότητες να υλοποιήσουν καθημερινώς οι οποίες δεν περιορίζονται μόνο στην οργάνωση εκδηλώσεων. Επίσης αναλύονται τα βήματα τα οποία ακολουθούν για την κατάρτιση προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων, οι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν, οι ομάδες κοινού στις οποίες απευθύνονται και τα κατάλληλα εργαλεία ή μέσα τα οποία χρησιμοποιούν. Τέλος εξετάζεται η σημαντικότητα της ανάλυσης των αποτελεσμάτων από την εφαρμογή προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων και πως αυτή βοηθάει την πορεία που πρέπει να ακολουθηθεί στο μέλλον.