Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι Δημόσιες Σχέσεις της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΕΥΑΘ Α.Ε.). Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή των δεδομένων της εργασίας αυτής είναι η μελέτη περίπτωσης. Χρησιμοποιήθηκαν συνδυαστικά η ανάλυση δευτερογενών πηγών από το διαδικτυακό τόπο της εταιρείας καθώς και συνεντεύξεις με μέλη της εταιρείας. Η εργασία έχει δομηθεί σε τέσσερα κεφάλαια και χωρίζεται σε δυο μέρη, το Θεωρητικό στο οποίο ανήκουν τα κεφάλαια 1° και 2° και το Πρακτικό μέρος στο οποίο ανήκουν τα κεφάλαια 3° και 4°. Το συμπέρασμα της συγκεκριμένης εργασίας είναι ότι, συγκριτικά με τη θεωρία των Δημοσίων Σχέσεων και την άσκηση τους, η ΕΥΑΘ Α.Ε. εφαρμόζει συγκεκριμένες δραστηριότητες Δημοσίων Σχέσεων. Η χρήση του διαδικτύου ως μέσο Δημοσίων Σχέσεων είναι αποδεκτή από τις δημόσιες επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια, προσφέροντας πολλά οφέλη στις επιχειρήσεις και μειώνοντας το κόστος από τη χρήση άλλων διαφημιστικών μέσων. Με τον ίδιο τρόπο η ΕΥΑΘ χρησιμοποιεί ως βασικό μέσο Δημοσίων Σχέσεων το διαδίκτυο.