Περίληψη:
Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί από την στιγμή της ίδρυσής τους, επιθυμούν την σωστή προβολή και εικόνα τους. Για να το πετύχουν αυτό θα πρέπει να ενταχθούν και να δραστηριοποιούνται στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων. Τα περασμένα χρόνια, βέβαια, οι επιχειρήσεις δεν έδιναν ιδιαίτερη βαρύτητα στην ορθή προβολή τους, και αυτό γιατί δεν γνώριζαν πόσο μεγάλη σημασία έχει αυτή στο μέλλον των δραστηριοτήτων τους. Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και κυρίως εφαρμόζει τις Δημόσιες Σχέσεις ο όμιλος της Εθνικής Τράπεζας. Η πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζεται η επισκόπηση της βιβλιογραφίας του εννοιολογικού προσδιορισμού, της στρατηγικής και των εργαλείων των δημοσίων σχέσεων. Στο πρακτικό μέρος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας η οποία διεξήχθη με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (case study) και βασίζεται στη συλλογή δεδομένων από δευτερογενείς πηγές και στη συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με την γραμματέα της γενικής διευθύντριας Κεντρικής Μακεδονίας και Θράκης, Δικτύου Δ’ κυρία Τατιάνα Κωστίνου. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η Εθνική Τράπεζα εφαρμόζει με επιτυχία το θεσμό των δημοσίων σχέσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας της και επιδιώκει συνεχώς να είναι σε εγρήγορση και να προσαρμόζεται στις εξελίξεις που προκύπτουν.