Περίληψη:
Ο κύριος στόχος των δημοσίων σχέσεων είναι η διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός ατόμου στα μάτια του κοινού. Η σπουδαιότητα των δημοσίων σχέσεων βρίσκεται στο γεγονός ότι αποτελούν απαραίτητη λειτουργία για τις επιχειρήσεις στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον για να είναι οι επιχειρήσεις ανταγωνιστικές και βιώσιμες.
Από τους σημαντικότερους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας είναι ο τουρισμός και πλήθος τουριστικών και ιδίως ξενοδοχειακών επιχειρήσεων υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα. Μία απαραίτητη επιχειρηματική λειτουργία για όλες τις επιχειρήσεις και ιδίως για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι και οι Δημόσιες Σχέσεις.
Με αυτήν την εργασία επιχειρείται η διερεύνηση της εφαρμογής των Δημοσίων Σχέσεων σε ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχειακά συγκροτήματα στην Ελλάδα, το ΣΑΝΗ Α.Ε., ενός ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην Χαλκιδική.
Πραγματοποιήθηκε μία δευτερογενής έρευνα σε ηλεκτρονικές πηγές της εταιρίας (ιστοσελίδα, δημοσιεύματα ημερήσιου και περιοδικού τύπου), σχεδιάστηκε ένα ερωτηματολόγιο και απευθύνθηκε στην υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του ξενοδοχείου, την κ. Δώδου Γεωργία. Η επιχείρηση, πέραν αυτών των στοιχείων που συλλέξαμε, και με την επιβεβαίωση της κ. Δώδου, χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τις Δημόσιες Σχέσεις και τις έχει εντάξει στις επιχειρηματικές της λειτουργίες.